سیاست حفظ حریم خصوصی

ما که هستیم

نشانی وب سایت ما به این شرح می باشد: https://mahtabankala.com

کدام یک از اطلاعات شخصی را جمع آوری می کنیم و چرا

دیدگاه ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم ارسال نظر و همچنین همراه بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود را جمع آوری می‌کنیم؛ که شامل آدرس IP، سیستم عامل کاربر و مرورگر می شود. این کار به تشخیص هرزنامه ها کمک می کند.

یک نسخه ناخوانا ایجاد شده از آدرس ایمیل شما (همچنین هش نامیده می‌شود) ممکن است به سرویس Gravatar ارائه شود تا بررسی کند که آیا از آن استفاده می‌کنید یا خیر. سیاست حفظ حریم خصوصی خدمات Gravatar در اینجا در دسترس است: https://automattic.com/privacy. پس از تأیید نظر شما، تصویر نمایه شما در متن نظر شما قابل مشاهده است.

رسانه ها

اگر شما تصویری به وبسایت آپلود کنید، نباید آپلود تصاویر با داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) همراه شود. بازدیدکنندگان وب سایت می‌توانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر درون وب سایت دانلود و استخراج کنند.

کوکی ها

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است همراه این کار برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی ها نیز تصمیم گیری کنید. این کار برای راحتی شماست، تا زمانی که نظر دیگری ثبت می کنید، دوباره مجبور به وارد کردن اطلاعات تان نشوید. عمر این کوکی‌ها تا حداکثر یک سال ادامه دارد.

اگر از برگه «ورود» ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند یا خیر تنظیم می‌کنیم. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته شود از بین می‌رود.

هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا شما اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. عمر کوکی‌های ورود به سیستم تا دو روز و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش تا یک سال است. اگر شما گزینه «من را به یاد داشته باشید» را انتخاب کنید، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

اگر یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و فقط به سادگی نشان می‌دهد که شناسه پست مقاله شما ویرایش شده است. این کوکی پس از یک روز منقضی می‌شود.

محتوای تعبیه شده از دیگر وب سایت ها

مقالات موجود در این سایت ممکن است شامل محتوای تعبیه شده (مثل ویدیوها، تصاویر، مقالات و…) باشد. مطالب تعبیه شده از وب سایت‌های دیگر دقیقا مشابه شرایطی که بازدید کننده از آن وب سایت ها بازدید می کند عمل خواهند کرد.

این وبسایت‌ها ممکن است اطلاعاتی مربوط به شما را جمع‌آوری کنند، از کوکی‌ها استفاده کنند، ردیابی شخص ثالث اضافی جایگذاری کنند و تعامل شما را با محتوای تعبیه شده نظارت کنند؛ که اگر حساب کاربری داشته و به آن وبسایت وارد شده باشید، شامل ردیابی تعامل شما با محتوای جایگذاری شده می باشد.

اطلاعات و داده های شما را با چه کسی به اشتراک می گذاریم

دیدگاه‌های بازدیدکنندگان ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص هرزنامه خودکار بررسی شوند.

(نیاز به تکمیل)

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می کنیم

اگر نظری بنویسید، نظر و متادیتای آن به طور نامحدود حفظ می‌شود. این به مدیریت بهتر نظرات توسط ما کمک می کند.

در ارتباط با کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنند، ما همچنین اطلاعات شخصی ای را که در مشخصات کاربری آنها ارائه شده را نیز ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمانی (به جز مواردی مثل عدم امکان تغییر نام کاربری) مشاهده، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت نیز می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

حقوقی که بر روی داده هایتان دارید

اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظری نوشته اید، می‌توانید درخواست دریافت یک فایل خروجی از اطلاعات شخصی ای که ما در مورد شما نگه می‌داریم، از جمله هر گونه داده‌ای که برای ما ارائه کرده اید را ثبت کنید. همچنین می‌توانید درخواست کنید که ما هر گونه اطلاعات شخصی ای که در مورد شما نگه می داریم را پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی هستیم.

با اطلاعات تماس شما چه می کنیم

(نیاز به تکمیل)

الزامات افشای قانونی حوزه کاری

(نیاز به تکمیل)

بستن
مقایسه